رینگ لایت پایه دار حرفه ای مدل Ring Light cxb-260

رینگ لایت

ویژگی های رینگ لایت عکاسی مدل CXB-260

  • سبک و قابل حمل
  • نوع لامپ حلقه ای
  • قابلیت چرخش 360 درجه حلقه نوری
  • دارای سه حالت درجه حرارت نور
  • داری نور گرم (زرد) ، روز (مخلوط) و سرد (سفید)
  •  قطر خارجی: 26 سانتی متر
  • قطر داخلی: 19.5 سانتی متر
  • منبع تغذیه لامپ: کابل USB
  • ابعاد بسته بندی 275*270*42 میلی متر
  • وزن تقریبی بسته بندی 500 گرم
  • پایه قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه
  • دارای ریموت کنترل نور و رنگ
  • هلدر بازویی انعطاف پذیر جهت نگهداری موبایل
  • بدون اشعه ماوراء بنفش و مادون قرمز و کمبود حرارت
  • طراحی روی رینگ لایت بصورت قوص دار برای پخش نوربهتر و بیشتر
  • مناسب برای آرایشگاه، عکاسی، تولید محتوا، عکاسی، لایو اینستاگرام 

انتخاب گارانتی
ناموجود
0 تومان
موجود شد به من خبر بده
دوست داشتن0
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد
توضیحات

بررسی کامل رینگ لایت حرفه مدل cxb-260

رینگ لایت عکاسی مدل CXB-260 قطر 26 سانتی متر، توان 24 وات با وزن 500 گرم، امکان تغییر دمای نور در حالت‌های 2700 و 5600 کلوین را دارد، این مدل شامل هلدر بازویی نیز می‌باشد

و بر روی آن می‌توان گوشی قرار داد و به همراه  پایه محکمی که همراه این رینگ لایت برای شما ارسال می کنیم می توان آن را تا ارتفاع 2 متر تنظیم کرد، توان این مدل 24 وات و 120 عدد تراشه LED در آن به کار رفته است.

اگر قصد تولید محتوای ویدیویی در برنامه هایی مانند تیک تاک، عکاسی برای پیج اینستا و پخش زنده در شبکه های اجتماعی را دارید و به دنبال محصولی خوش قیمت هستید این مدل رینگ لایت پیشنهاد می شود.

با توجه به اینکه این مدل سه رنگ نور قابل تنظیم در خروجی دارد (سفید یا مهتابی، آفتابی یا زرد و صدفی) و امکان تنظیم شدت نور (کم و زیاد کردن نور) را دارد، مناسب استفاده های روزمره است.

آرایشگران و طراحان از مدل CXB-260 برای نورپردازی سوژه می توانند استفاده کنند و با توجه به اینکه این محصول 360 درجه قابل تنظیم است می توان نور را در هر جهت‌ که خواستید بتابانید.

رینگ لایت مدل cxb-260

 

برای روشن کردن این مدل باید پورت USB آن را به کله گی شارژر وصل کرد، بر روی سیم این محصول یک ریموت تعبیه شده است که با استفاده از آن علاوه بر خاموش و روشن کردن رینگ لایت، می توان شدت نور را کم و زیاد کرده و رنگ نور را تغییر داد.

این رینگ لایت، وسیله تخصصی عکاسی و فیلم برداری است که با فراهم نمودن نور مناسب در سه بازه گرم،سرد و خنثی به فیلم بردار یا عکاس اجازه مانور بیشتری می دهد و سایه ها را پنهان می کند.

علاوه بر سه حالت نور دهی که گفته شد، در هر حالت نور دهی امکان تنظیم شدت نور برای شما فراهم است و میتوانید دقیقا به نور مناسبی که در محیط نیاز دارید برسید.

امکان چرخش 360 درجه در رینگ لایت و امکان استفاده از موبایل با استفاده از پایه داخلی رینگ و همینطور استفاده مستقیم از دوربین بر روی حلقه نور فراهم است. قطر خارجی رینگ لایت 25 سانتی متر است و ویژگی دیگر این رینگ لایت سه پایه ای است که به همراه دارد و تا ارتفاع بیش از سه متر بلند می شود.

این رینگ لایت به همراه سه پایه در بسته بندی فوم پیچ شده جهت جلوگیری از هر گونه ورود ضربه ارسال می گردد. مدل این رینگ لایت CXB-260 میباشد و در بسته بندی های موجود در عکس قرار دارد.

این رینگ لایت مناسب: تولید کنندگان محتوا،سازنده های کلیپ معرفی محصول، عکاسان، فیلم برداران، آرایشگاه های زنانه و مردانه، مزون ها و ... قابل استفاده است.

رینگ لایت پایه دار

تاکید بر جزئیات با استفاده از رینگ لایت حرفه ای 

با استفاده از رینگ لایت می توانید دوربین خود را در وسط حلقه LED های منحصر به فرد رینگ لایت گذاشته و تصاویر و فیلم های با کیفیت فوق العاده بالایی بسازید.

رینگ لایت حلقه ای مدل cxb



گرفتن عکس های ماکروسکوپی با کیفیت فوق العاده ظریف با رینگ لایت

استفاده از رینگ لایت می تواند این قدرت را به ما ببخشد که با بهترین کیفیت عکس های فوق ریز و حساسی را با بالانس و تعادل نور بالایی بگیریم و لازم نباشد که هزینه بالایی برای مکان و لوکیشین ها خرج کنیم.

رینگ لایت پایه دار

ایجاد جلوه های رنگی با استفاده از رینگ لایت

با استفاده از رینگ لایت حرفه ای که در این جا ارائه داده ایم می توانید جلوه های زیبایی از رنگ ها را تولید کنید که کیفیت کار و تولید عکس و ویدیو های شما را بسیار قوت می بخشند و به کار شما رنگ و رویی دیگر می بخشند.

دستگاه رینگ لایت حرفه ای

تولید ویدیوهای زیبا و جذاب توسط رینگ لایت

وقتی از رینگ لایت برای تولید ویدیو استفاده می کنیم رینگ لایت یک هاله از نور ایجاد می کند که باعث می شود فیلم ما جذاب تر و زیباتر شود و تاثیر محتوایی که در حال ساخت آن هستیم را بیشتر می کند و مخاطب را جذب می کند. 

رینگ لایت حرفه ای



استفاده از رینگ لایت برای میکاپ

با توجه به اینکه رینگ لایت حرفه ای ارائه شده در اینجا توانایی تولید نور با امواج بالا را دارد در نتیجه می توان از دستگاه رینگ لایت به بهترین نحوه ممکن در هنگام میکاپ و آرایش های سالنی و به خصوص در ورکشاپ ها  بهترین استفاده را از رینگ لایت کرد.

در ضمن در محیط های تاریک و دارای نور کم نیز بهترین گزینه که می توانیم برای ایجاد نور مناسب و حرفه ای از آن استفاده کنیم  رینگ لایت بهترین انتخاب برای استفاده کردن است.

 


استفاده-از-رینگ-لایت-در-حین-میکاپ

ادامه مطلب
جزئیات محصول
رینگ لایت
کشور سازنده
کره
جنسیت
بانوان و آقایان
مناسب برای
میکاپ آرتیست ها، عکاس ها، سالن های زیبایی، شبکه های اجتماعی
سال تولید
2020
نوع
رینگ لایت پایه دار
نقاط قوت
دارای 3 طیف رنگ متفاوت، پایه دار
دسته ارگونومیک
دارد
منبع تغذیه
USB
دکمه‌ی روشن/خاموش
دارد
امکان خرید حضوری
دارد
وارد کننده
سایان سنتر
نظرات
  • قیمت مناسب:
  • کیفیت محصول:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

تنظیمات

اشتراک گذاری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم