راز و رمزهای استفاده از کوکتل میکرونیدلینگ

نوشته شده در تاریخ2 سال پیش
دوست داشتن0

پوست زمینه زیبایی صورت است. طوریکه داشتن چشمانی شهلا و زیبا، بینی ظریف و استخوانی و لب‌هایی برجسته و گوشتی با پوستی تیره و پر از لک و جای جوش جلوه‌اش را از دست می‌دهد.

برای حفظ سلامت پوست و جلوگیری از پیری آن، متدهای مختلف جوانسازی و پاکسازی مرسوم شده است. یکی از بهترین متدها که در کشور آمریکا جزء پنج روش برتر جوانسازی دائمی شناخته شده است، تکنیک میکرونیدلینگ پوست است.

اکثر سلبریتی‌های اروپایی و آمریکایی انجام ماهیانه میکرونیدلینگ را در اولویت برنامه‌های زیبایی‌شان قرار داده‌اند، طوریکه خانم کارداشیان با بیش از 50 سال سن همچون خانمی 30 ساله بنظر می‌آید و زیبایی طبیعی‌اش را مدیون میکرونیدلینگ می‌داند!

برای انجام صحیح این تکنیک خرید کوکتل میکرونیدلینگ متناسب با نیاز پوست یک ضرورت است. انتخاب دستگاه و سوزن اورجینال و باکیفیت نیز اهیمت فوق‌العاده‌ای دارد.

کوکتل بیوآکوا

کوکتل بیوآکوا یک کوکتل سفید کننده با قیمت مناسب می باشد جهت خرید کوکتل بیوآکوا اینجا کلیک کنید

میکرونیدلینگ چیست و چه کاربردهایی دارد؟

میکرونیدلینگ یعنی ورود هزاران میکروسوزن ظریف در پوست و تحریک سیستم ایمنی بدن برای پر کردن این میکروکانال‌ها با رشته‌های پروتئینی کلاژن و الاستین.

بی‌شک تمامی افرادی که پوستی زیبا دارند، لایه دوم پوست‌شان غنی از کلاژن و الاستین است. دلیل نرم و مخملی بودن پوست نوزدان نیز غنای بالای کلاژن و الاستین آن است.

هرچه که زمان می‌گذرد بسته به سبک زندگی، تغذیه، استراحت، میزان استرس و… پوست دچار تنش شده و زیبایی و طراوتش تحت تأثیر قرار خواهد گرفت.

بخصوص بعد از سن سی سالگی به طور طبیعی توانایی بدن برای ساخت این پروتئین‌های ضروری کاهش می‌یابد. در این حین اولین نشانه‌های پیری با ظهور چروک‌های پنجه کلاغی گوشه چشم خودنمایی کرده و غم پیری بر جانمان می‌نشیند.

بی‌شک اولین اقدام همه‌ی ما خرید انواع کرمهای آبرسان و تقویتی شب و روز است، غافل از اینکه همه اینها صرفاً تأثیر پیشگیرانه دارند و برای درمان نیستند!

سوال اینجاست که چه باید کرد؟

از آنجا که کلاژن رشته‌ای زنجیره‌ای و درشت مولکول است به هیچ عنوان با هیچ کرمی نمی‌تواند جذب پوست شود و بایستی از تکنیکهایی استفاده کرد که بتواند منجر به تولید مستقیم آنها در زیر پوست شود.

بهترین و مؤثرترین متد همان میکرونیدلینگ است، هر چند که روشی تهاجمی است و چند روزی مراقبت و درمان نیاز دارد، اما به طور اساسی در عمق پوست کلاژن سازی می‌کند و بدین ترتیب رویایی جوانی دائمی پوست تحقق پیدا می‌یابد!

موارد قابل درمان با میکرونیدلینگ

  • رفع جای جوش
  • رفع چین و چروک
  • رفع خط اخم و خط لبخند
  • رفع سیاهی و تیرگی دور چشم
  • رفع شلی و افتادگی پوست (لیفتینگ صورت)
  • رفع لک و تیرگی
  • رفع اسکار حاملگی، چاقی و لاغری
  • آبرسانی و هیدراته کردن پوست
  • درمان روزنه‌های باز پوست
  • پیشگیری از پیری و افتادگی پوست
  • لاغری موضعی
  • رشد مجدد موی سر، ابرو و ریش

استفاده از کوکتل میکرونیدلینگ چه اهمیتی دارد؟

کوکتل مزولایک

کوکتل مزولایک یکی از بهترین کوکتل های زیبایی پوست با کارایی عالی و کیفیت بسیار خارق العاده می باشد جهت خرید محصول اینجا کلیک کنید 

شاید تا کنون به مراکز پزشکی مراجعه کرده‌ باشید و برایتان تنها نیدلینگ خشک را اجرا کرده باشند. نیدلینگ خشک به تنهایی نمی‌تواند تأثیر واقعی بر جوانسازی پوست داشته باشد.

کوکتلها نوعی نانودارو هستند که هر یک عملکرد خاصی دارند. یک کوکتل با سایز نانو همچون توپ کوچکی است که براحتی در میکروکانال ایجاد شده وارد شده و در آنجا توسط جریان خون جذب می‌شود.

از آنجا که اکثر افراد تغذیه کامل و جامعی ندارند، سیستم ایمنی صرفاً با نیدلینگ خشک نمی‌تواند بخوبی رشته‌های پروتئینی را سنتز کند. از طرف دیگر برخی از مشکلات پوستی همچون لک نیاز به دارو و آنتی اکسیدان‌های ویژه دارند تا بخوبی پاک شوند.

در مورد کوکتل لاغری و کوکتل رشد مو نیز ضروری است از مواد نانوداروی ویژه خودش استفاده کرد.

بنابراین، هر کوکتلی کارایی و کاربرد خاص خودش را دارد و شرکت‌های مختلفی تولیدکننده این مواد جادویی پوست هستند که یکی از بهترین آنها کوکتل‌ استالیدرم است. در ادامه بطور مفصل تک تک این کوکتل‌ها و کارایی ویژه هر یک از آنها را شرح داده‌ایم.

ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

تنظیمات

اشتراک گذاری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم