کیت پلاژن جدید جوانسازی پوست Revive

ویژگی های کیت پلاژن جدید Revive

جوانسازی و احیای کامل پوست

6 عدد ژل

6 عدد سرم جوانساز پوست

6 عدد قرص پلاژن

از بین بردن خطوط و چین و چروک های مختلف روی پوست صورت

اکسیژن رسانی و آبرسانی پوست

موجود در انبار ( ارسال فوری )
1,800,000 تومان
دوست داشتن0
محصولات مرتبط
توضیحات

کیت پلاژن جدید جوانسازی پوست Revive

کیت پلاژن جدید Revive یکی از بهترین و با کیفیت ترین کیت پلاژن ها در سطح جهان می باشد. این محصول با بهترین متریال و مواد موثر برای جوانسازی پوست وارد چرخه تولید شده است. این کیت دارای ۶ قرص فعال‌ساز، 6 سرم و ۶ ژل جوانساز است. قرص‌ها را می‌توانید با انواع ژل ها شامل بالانس، ایلومینیت و ریوایو تنها به صورت ترکیبی استفاده کنید.

ژل Revive حاوی مقداری از اکتیوهای جوانساز است که با تحریک کلاژن سازی در فیبروبلاست‌ها، عمل جوانسازی را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهند. واکنش قرص های پلاژن با ژل جوانساز باعث تحریک خونرسانی و افزایش فعالیت فیبروبلاست‌ها می‌شود.

فاکتورهای رشد فیبروبلاست و پپتاید‌های موثر موجود در ژل نیز با ماساژ جذب پوست می‌شوند و عمل تغذیه رسانی به پوست را انجام می‌دهند.

با گذراندن جلسات درمانی به طور مرتب طی ۵ تا ۸ جلسه تغییر محسوسی را در ظاهر چروک‌های سطحی و عمقی خود مشاهده خواهید کرد.

قرص پلاژن کیت پلاژن جدید Revive

قرص پلاژن کیت پلاژن جدید Revive حاوی سیتریک اسید و بی کربنات سدیم می باشد که در ترکیب با ژل، به آزادسازی کربن دی اکسید پرداخته و باعث تحریک بافت تحت درمان برای اکسیژن رسانی به آن خواهد شد. علاوه بر این، این قرص با یک لایه برداری سبک نیز باعث تحریک تنفس سلولی می شود.

جلسات پلاژن درمانی

به طور معمول هر یک جلسه پلاژن تراپی در 20 الی 30 دقیقه انجام می شود. تعداد جلسات مورد نیاز برای درمان 5 تا 8 جلسه است و این امر مستقیما تحت تاثیر مقدار جوابدهی پوست شما به درمان و همچنین نوع تایپ پوستی شما قرار می گیرد. شما می توانید جلسات پلاژن تراپی را به صورت هفتگی ویا یک هفته در میان انجام دهید.

ویژگی های کیت پلاژن Revive

1-افزایش استحکام: خاصیت ارتجاعی پوست را بهبود می بخشد و در نتیجه ظاهری صاف تر دارد.

2- ضد خطوط و چین و چروک های روی صورت: به طور قابل توجهی علائم پیری از جمله خطوط ریز و چین و چروک را کاهش می دهد و آن را مهار می کند.

3- تغذیه رسانی و آبرسانی به پوست: یکی دیگر از ویژگی های این کیت، آبرسانی موثر و تغذیه رسانی عمیق به پوست است. مواد فعال در کیت پلاژن جدید revive به پوست انرژی داده، باعث بهبودی سلامت پوست و رونق پوست خواهد شد.

4- ممانعت از افت اورگانیک پوست: کیت پلاژن ریوایو با استفاده از فرآیند پلاژن تراپی، از افت اورگانیک پوست ممانعت به عمل آورده و در نتیجه انعطاف و شبابی طبیعی را به پوست شما هدیه می دهد.

5- بازسازی و جوانسازی پوست: کاربرد فرآیند پلاژن تراپی در کیت پلاژن ریوایو، به بازسازی و جوانسازی سلول های پوستی کمک شایانی می کند و در نهایت پوستی جوان و شاداب را به شما تقدیم می کند.

ویژگی های کیت پلاژن جدید revive

چه تفاوت هایی میان کیت پلاژن جدید جوانساز ریوایو با کیت پلاژن قدیمی neerevive وجود دارد؟

با ظهور کیت پلاژن جدید revive، جوانسازی پوست با استفاده از این کیت پلاژن نیز یک سطح بالاتر رفته است. کیت پلاژن قدیمی neerevive حاوی هیالورونیک اسید، پیتید ها و رتینول می باشد. این ترکیبات تاثیرگذاری شایانی در بهبود زیبایی و ساختار پوست دارند.

کیت پلاژن neerevive با فرآیند geneO+ و اکسیژن رسانی متفاوت، تغذیه های پوستی را به پوست تزریق و این امر منجر به جوانسازی فیبروبلاست ها و تقویت کلاژن می شود. این فناوری علاوه بر سطح پوست روی لایه های عمیق تر پوست نیز تاثیرگذاری مثبت دارد.

علاوه بر این، با توجه به راه و روش های برتر جذب و ماساژ، کیت پلاژن جدید ریوایو علاوه بر تغذیه پوست، سلامتی و زیبایی آن را نیز افزایش می دهد.

اگر به دنبال یک محصول برای جوانسازی کامل و موثر برای پوست خود هستید، کیت پلاژن جدید revive و کیت پلاژن قدیمی neerevive از بهترین محصولاتی هستند که با آنها می توانید پوستی صاف و شاداب داشته باشید.

یکی دیگر از تفاوت های کیت پلاژن جدید revive با کیت پلاژن قدیمی neerevive دارد در ساختار قرص ها و همچنین افزوده شدن پک 6 عددی سرم جوانساز به کیت پلاژن جدید ریوایو می باشد. این سرم ها پس از پایان پلاژن تراپی، با دسته التراسوند به پوست جذب خواهد شد.

این دو کیت پلاژن در نوع بسته بندی و قرص ها نیز بایکدیگر تفاوت دارند. در کیت پلاژن جدید ریوایو قرص ها دیگر سفید رنگ و صاف نیستند و نوع عصاره آنها فرق دارد و نیز از رنگ های گوناگون و درصد اکسیژن رسانی بیشتری برخوردار هستند.

ادامه مطلب
جزئیات محصول
نظرات
  • قیمت مناسب:
  • کیفیت محصول:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

تنظیمات

اشتراک گذاری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم