مراقبت از پوست دور چشم با کرم های ضد چروک

نوشته شده در تاریخ2 سال پیش
دوست داشتن0

مصرف مرطوب کننده در نواحی اطراف چشم را جدی بگیرید:

استفاده از مرطوب کننده در نواحی اطراف چشم، یکی از گام های اساسی است که اغلب افراد آن را کم ارزش می پندارند و بسیاری از افراد بکلی از آن عبور می کنند، اما نباید اینطور باشد.

فرض کنید صورت شما یک حبه انگور است، اگر آب نداشته باشد چه اتفاقی می افتد؟ بله! حجم خود را از دست می دهد و پوست آن کم کم شروع به جمع شدن می کند و بدین ترتیب چین و چروک ها روی پوست ظاهر می شوند.

حال اگر آب از دست رفته پوست را به آن بازگردانید، علاوه بر اینکه دیگر حجم پوست شما از دست نمی رود، خطوط و چین و چروک نیز کمتر می شوند.

مسئله فوق در مورد پوست دور چشم نیز صادق است، از آنجائیکه در اطراف چشم غدد سباسه ای وجود ندارد، بنابراین چربی طبیعی پوست در این ناحیه بسیار کم است، از این رو پوست دور چشم به شدت مستعد خشکی است.

یکی از سوالات پر تکرار شما در مورد مرطوب کننده دور چشم آن است که آیا می توانیم مرطوب کننده صورت را برای دور چشم استفاده کنیم یا حتما می بایست محصول جداگانه ای تهیه کنیم؟ پاسخ آن است که مادامیکه مرطوب کننده صورت، پوست اطراف چشم شما را تحریک نکند و رطوبت کافی فراهم کند، می توانید این کار را انجام دهید. البته توجه کنید در این مورد حتما می بایست از یک مرطوب کننده ساده و ترجیحا فاقد عطر استفاده نمایید. اما در هر حال پوست دور چشم بسیار نازک است، بنابراین ممکن است نسبت به کرم های معمولی صورت (حتی کرم های بدون عطر) حساسیت نشان دهد. پس اگر متوجه سوزش یا آبریزش یا قرمزی چشم ها شُدید، مصرف مرطوب کننده معمولی را متوقف کنید و حتما یک دور چشم مرطوب کننده مخصوص تهیه کنید.

کرم های دور چشم اغلب با ترکیباتی فرموله شده اند که احتمالا اثر منفی روی پوست دور چشم نخواهند گذاشت، همچنین بعضی از آنها علاوه بر خواص رطوبت رسانی، مواد موثره ی دیگری هم دارند که به کاهش چین و چروک و خطوط کمک می کنند.

مراقیت از دور چشم کرم های ضد چروک

برای پف دور چشم

درمان پف دور چشم ممکن است به راحتی با خواب کافی یا نوشیدن آب کافی حاصل شود. اما زمانی که صحبت از ترکیبات پوستی می شود، احتمالا ترکیباتی مثل کافئین، پلی فنول های کافئین و چای سبز، دی پپتید-2 (آیلیس) و گیاه بید ، کرم ضد چروک مروارید شب می توانند کمک کننده باشند.

 

برای مشکلات عمومی دور چشم

برای مشکلات عمومی تر دور چشم، به دنبال ترکیبات آنتی اکسیدان باشید. این ترکیبات قدرتمند، رادیکال های آزادی را که معمولا در اثر تابش اشعه UV، سیگار کشیدن و آلودگی های محیطی ایجاد می شوند، از بین می برند. علاوه بر این آنتی اکسیدان ها احتمالا نقش ترمز را در برابر روند پیری پوست ایفا می کنند. رایج ترین این نوع ترکیبات عبارتند از ویتامین C، ویتامین E، چای سبز و ویتامین B3 (نیاسین آمید)

 

کرم دور چشم لیدی

پف زیر چشم را کاهش داده و باعث می شود پوست زیر چشم را یکدست و صاف کند همچنین مواد طبیعی موجود در این کرم به برطرف کردن چین و چروک های عمیق و خطوط های ریز دور چشم، کمک بالایی می کند. استفاده از کرم دور چشم لیدی برند زوزو، باعث افزایش استحکام و سفتی پوست دور چشم شده و باعث می شود از پوست زیر و دور چشم، در برابر آلودگی ها و مواد شیمیایی، محافظت کند.

کرم دور چشم ضد چروک

کرم طلایی دور چشم مروارید 

کرم چشم طلایی مروارید ، یکی از بهترین محصولاتی است که برای حل مشکلات دور چشم، مورد استفاده قرار میگیرد و با بالاترین کیفیت و با مناسب ترین قیمت برای شما عزیزان ارئه می گردد. کرم دور چشم طلایی، با تولید کلاژن به رفع چین و چروک های دور چشم بسیار کمک می کند و پوست دور چشم را بسیار مرطوب می کند. کرم چشم طلایی مناسب برای انواع پوست است و به طور موثر تیرگی و پف دور چشم را از بین می برد. کرم دور چشم طلایی ایمجز، به کاهش خشکی پوست، خطوط ریز دور چشم و هاله های تیره دور چشم کمک می کند و دارای مواد مغذی است و پوست را نیز تغذیه می کند و در نتیجه باعث می شود، پوست سفت تر و جوان تر به نظر برسد. کرم دور چشم طلایی، حاوی اسید هیالورونیک اسید و انواع ترکیبات درمانی پوست است. به تحقق پوست را روشن، براق و آبرسان در ناحیه چشم، کمک می کند.

معرفی سرم کافئین ۵% دور چشم اوردینری

استفاده از سرم کافئین اوردینری به همه‌ی کسانی که به خاطر پف زیر چشم‌هایشان یا تیرگی پوست این قسمت ناچارند همیشه از کانسیلر استفاده کنند، به شدت پیشنهاد می‌شود.

بافت سبک و رقیق این سرم به راحتی جذب پوست شده و سوزش یا تحریکی در پوست حساس و ظریف زیر چشم ایجاد نمی‌کند.

همچنین از آن‌جا که رایحه‌ای به ترکیب آن اضافه نشده، باعث بروز حساسیت نخواهد شد. ممکن است در ابتدای استفاده از محلول داخل سرم، حالتی روغنی بر روی پوست احساس شود، اما پس از جذب

کامل این چربی از بین رفته و پوست صاف، آرام و بدون التهاب می‌شود.

این محصول Oil free و بدون الکل، می‌تواند ph پوست زیر چشم را به حالت نرمال خود (۵-۴.۵) برگرداند. این سرم اوردینری برای انواع مختلف پوست از جمله نرمال، چرب، مختلط، خشک و حساس مناسب است.

کرم دور چشم مروارید

کرم دور چشم کافئین

همیشه با پوست دور چشم خود مهربان باشید:

همواره با پوست دور چشم خود ملایم رفتار کنید، بخصوص هنگام پاک کردن آرایش دور چشم و یا استفاده از محصولات دور چشم؛ همانطور که اشاره شد، پوست دور چشم بسیار نازک است و به همین خاطر به شدت مستعد چین و چروک است. در ادامه توصیه هایی جمع آوری شده اند که به شما یاد می دهند چطور با پوست دور چشم خود ملایم تر رفتار کنید.

خود را به یک ماساژ عالی دعوت کنید:

اگر پف دور چشم شما، همیشگی نیست و زمانی که خسته هستید یا خوب نخوابیده اید مشهودتر است، ماساژ دور چشم یک ترفند آسان برای شماست.

به غیر از عوامل ژنتیکی، احتباس مایع هم یکی دیگر از عواملی است که باعث پف دور چشم می شود. تجمع مایعات اطرف چشم ممکن است در اثر مصرف بیش از حد نمک، کمبود خواب یا حتی خواب زیاد بوجود آید.

ماساژ زیر چشم، می تواند به بهبود گردش خون کمک کند. فشار ناشی از ماساژ احتمالا به تخلیه ی مایعات اضافی اطراف چشم کمک می کند و پف دور چشم را کاهش می دهد.

اگر می توانید بیشتر هزینه کنید، می توانید یک غلطک فلزی دور چشم تهیه کنید که آن را داخل یخچال گذاشته و بعد اطراف چشم را ماساژ دهید. بدین ترتیب به سرعت از شر پف دور چشم خلاص خواهید شد.

 

** خوب بخوابید، خوب بخورید، ورزش کنید و این چرخه را هر روز تکرار کنید:

وقتی صحبت از تغییر عادات نادرست زندگی و تاثیرات آن روی محافظت از پوست دور چشم می شود، شاید به درستی این حرف بیشتر پی ببریم: پوست ما انعکاس تجربیات و عادات زندگی ماست!

در این میان سه عادت خیلی موثر وجود دارد:

* به اندازه خوابیدن

* ورزش کردن

* پیروی از یک رژیم غذایی سالم

در طول روز حداقل 6 ساعت بخوابید و مرتبا ورزش کنید تا جریان خون شما بهبود یابد. خواب ناکافی و عدم تحرک نه تنها باعث می شود احساس خستگی و افسردگی کنید، بلکه باعث می شود پوست دور چشم شما تیره تر، پف کرده تر و ناسالم تر به نظر برسد.

یک رژیم غذایی سالم ترتیب دهید. به دنبال غذاهایی باشید که سرشار از پتاسیم هستند (مثل موز)، هر روز به اندازه کافی آب بنوشید (8 بطری 250 میلی لیتری) البته رژیم غذایی برای هر کس متفاوت عمل می کند بنابراین به دنبال رژیم موثر برای خودتان باشید. در این خصوص می توانید نظر یک مشاور تغذیه را نیز جویا شوید.

کرم دور چشم

ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

تنظیمات

اشتراک گذاری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم