اسکوم چیست و چه فوایدی دارد؟

نوشته شده در تاریخ2 سال پیش
دوست داشتن0

اسکوم تراپی چیست؟

اسکوم تراپی با ترکیب تکنولوژی اولتراسوند و با کمک یونیزاسیون (جریان یونی)، به‌ آرامی اما باقدرت، بیرونی‌ترین لایه پوست (اپیدرم) و غشای میانی پوست (درمیس) را ماساژ می‌دهد. در این فناوری، امواج اولتراسوند یک‌ میلیون لرزش نرم در هر ثانیه تولید می‌کنند و انرژی یونیزاسیون مسیرهایی را در پوست باز می‌کند تا ژل‌های جوان‌کننده به عمق پوست نفوذ کنند. این فرایند سبب اکسیژن‌رسانی به پوست شده، گردش خون را در پوست افزایش می‌دهد، سیستم لنفاوی را تحریک و رشد کلاژن را تقویت می‌کند.

اسکوم تراپی یک روش درمانی بسیار مؤثر برای بهبود و ترمیم پوست است که به‌منظور دستیابی به بهترین نتیجه، انواع مختلفی از سرم­های احیاکننده(جهت شخصی‌سازی درمان) را برای مشکلات پوستی افراد به کار می‌گیرد. در حالی که این روش درمان برای جوان‌سازی عمومی پوست به اثبات رسیده است اما این توانایی درمانی را دارد که شرایط خاص پوستی مانند روزاسه و سوختگی را هدف قرار داده و همچنین در کاهش درد مؤثر باشد. اسکوم تراپی برای انواع پوست مناسب است. چه کسانی که پوست خشک، حساس و چرب دارند و چه آن‌هایی که از لک‌ها و آسیب‌های پوستی رنج می‌برند، می‌توانند از این روش درمانی جهت ترمیم پوست استفاده کنند.
اسکوم سرد و گرم

اسکوم تراپی، روشی برای جوانسازی، رفع چین و چروک پوستی، لایه برداری، افزایش جذب مواد مغذی به پوست، بستن منافذ باز پوست و … می باشد.

امروز روش ها و دستگاه های مختلفی برای جوانسازی در بازار وجود دارد. دستگاه اسکوم سرد گرم HOT AND COOL V08 هم یکی از این دستگاه های پرکابرد و مفید است،

که می توان در منزل به صورت شخصی یا در سالن های آرایشی از آن استفاده کرد.این دستگاه، با افزایش گردش خون، افزایش جذب مواد مغذی به پوست،

باز و بستن منافذ باز پوست و … به جوانسازی پوست و رفع چین چروک پوست کمک می کند.

این دستگاه دیجیتالی با قابلیت تنظیم دما بصورت پنج حالته سرد و همچنین گرم را دارد.همچنین همراه با دمای سرد و گرم می توان ماساژور دستگاه را فعال یا غیر فعال کرد.

این دستگاه اسکوم هات اند کول مجهز به فن خنک کننده است. این دستگاه شارژی بوده و به کمک کابل USB شارژ می شود.

دستگاه اسکوم سرد و گرم فن دار، با بهبود گردش خون و با باز و بسته کردن منافذ پوست باعث جوانسازی و رفع چین چروک می شود.

این دستگاه شارژی بوده و به کمک کابل USB همراه خود شارژ می شود. از این دستگاه می توان به عنوان سالنی و همچنین مصرف شخصی استفاده کرد.

این دستگاه حرفه ای مناسب استفاده خانگی و سالن می باشد و به وسیله نوک پهن و استیل مانندی که دارد پوست صورت و گردن را صاف، یکنواخت و کاملا بدون چروک می کند.

اسکوم تراپی

در بازار دستگاه ها و مواد مصرفی مختلفی برای سفت سازی ، تقویت و جوانسازی پوست وجود دارد که هر کدام به نوبه خود مفید و کاربردی می باشند دستگاه پیش رو دقیقا این کار ها را انجام می دهد با این تفاوت که با بهره مندی ازتکنولوژی ارتعاش صوتی سرد و گرم به گونه ای متفاوت این کار را بروی پوست انجام می دهد.

استفاده از این دستگاه خیلی راحت بوده و به مهارت و فن خاصی نیاز ندارد و در کل با 4 دکمه ساده قابل استفاده می باشد دکمه وسط را بصورت مداوم فشار دهید تا دستگاه روشن شود بوسیله فشار دادن دکمه سمت راست که علامت خورشید بروی آن قرار دارد میتوان دمای دستگاه را تا 42 درجه بالا برد تا دستگاه داغ شود وقتی آن را فشار می دهید رنگ LCD به رنگ قرمز تغییر پیدا می کند. 

همچنین بوسیله دکمه سمت چپ که علامت یخ بروی آن قرار دارد  میتوان دمای دستگاه را تا 6 درجه کاهش داد تا دستگاه کاملا سرد شود وقتی آن را فشار می دهید رنگ LCD به رنگ آبی تغییر پیدا می کند. دکمه بالا که علامت C بروی آن قید گردیده کلیه تنظیمات انجام داده شده را به حالت پیش فرض بر می گرداند . 

اسکوم سرد و گرم

ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

تنظیمات

اشتراک گذاری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم