بهترین روش پرپشت شدن ابروها

نوشته شده در تاریخ2 سال پیش
دوست داشتن0

دلایل کم پشتی و ریزش ابرو ها چیست؟

قبل از پرداختن به بهترین روش پرپشت شدن ابروها باید با علل کاهش میزان تراکم ابرو آشنا شد. برخی از مهم ترین این عوامل عبارت هستند از:
  1. اگزما
  2. شیمی درمانی
  3. قرار گرفتن تحت داروهای بیهوشی عمومی و جراحی
  4. بارداری و زایمان
  5. کندن و یا اصلاح غیر اصولی ابروها
  6. بالا رفتن سن
  7. ابتلا به برخی از بیماری ها مانند آلوپسی
  8. سوانحی مانند شکستگی و یا سوختن در آتش سوزی
  9. کمبود ویتامین دی و ب 12

 

پرپشت کردن ابروها

درمان های خانگی برای پرپشت کردن ابروها

1) ابزار مناسب استفاده کنید: اولین درمان خانگی و بهترین روش پرپشت شدن ابروها  خودداری از استفاده از موچین تا زمانی که ضخامت مورد نظر را به دست آورید، است. شما فقط میخواهید موهایی را که خارج از ابروهایتان رشد می کنند بیرون بکشید، اما ممکن است به طور تصادفی ابروهای اصلی خود را بیرون بکشید بنابراین اصلاح ابرویتان را با ابزارهای استاندارد و با صبر و حوصله انجام دهید.
2) مصرف ویتامین: اسیدهای چرب امگا 3 و پروتئین ها برای کمک به بهتر و قوی تر شدن ابروها شناخته شده اند. اطمینان حاصل کنید که شما نیز در رژیم غذایی خود آنها را در نظر گرفته اید. 
3) جادوی زینک: روی یا همان زینک، نقش مهمی در تحریک رشد ابرو دارد. برخی از غذاهای غنی از روی شامل: مرغ، گوشت قرمز، ماهی قزل آلا، شیر، ماست و کدو تنبل می باشد.
4) آب را فراموش نکنید: علاوه بر اضافه کردن موارد بالا به رژیم منظم غذایی خود، شما همچنین باید هر روز به اندازه کافی آب بنوشید. از بهترین روش پرپشت شدن ابروها می توان به همین مایه حیات اشاره کرد که مصرفش بسیار مهم است و کمک می کند تا پوست را هیدراته نمایید.
5) وازلین و روغن زیتون: وازلین و روغن زیتون را به یک مخلوط غلیظ تبدیل کنی.، پس از تمیز کردن پوست موقع خواب، از یک تکه پنبه برای مالیدن از این مخلوط به ابرو استفاده کنید ،این مخلوط را روی ابروهای خود بگذارید و آن را صبح روز بعد با آب گرم بشویید. پیاده سازی این روش نیز هر شب قبل از رفتن به رختخواب تا زمانی که نتایجی را که می خواهید دریافت کنید را ادامه دهید. 
6) زرده تخم مرغ: یکی از بهترین روش پرپشت شدن ابروها استفاده از زرده تخم مرغ است که به منظور رشد ابروهای ضخیم، می توانید از یکی از این روش های زیر استفاده کنید:
  • پس از پاک کردن پوست هنگام خواب، از زرده تخم مرغ به ابرو بزنید.
  • بعد از 20-30 دقیقه، زرده تخم مرغ را با آب گرم بشویید.
  • لطفا قبل از رفتن به رختخواب هر شب از این روش استفاده کنید، تا سریع ابروهای ضخیم تری داشته باشیم

 

بهترین روش پرپشت شدن ابروها

 

7) آلوئه ورا: پس از پاکسازی شبانه پوست از پنبه استفاده کنید تا ژل آلوئه ورا را به ابرو بمالید. این ژل را بر روی ابرو خود بگذارید و صبح با آب بشویید.
8) ترکیب آلوئه ورا و آب لیمو: مخلوط آلوئه ورا و آب لیمو را در نسبت 2 به 1تهیه کنید. پس از تمیز کردن پوست، با پنبه به ابرو بمالید. این مخلوط را بر روی ابروهایتان بگذارید و صبح آن را با آب بشویید.
9) ویتامین E: استفاده از ویتامین E از بهترین روش پرپشت شدن ابروها است. بعد از تمیز کردن شبانه، از پنبه برای استفاده از روغن ویتامین E به ابرو استفاده کنید. این روغن را بر روی ابرو خود بگذارید، و صبح با آب گرم بشویید. این روش را هر شب قبل از رفتن به رختخواب استفاده کنید، تا بهترین نتایج را بگیرید.
10) پیاز بنفش و عسل: پیاز بنفش و عسل را در نسبت 1به 1 مخلوط کنید. پس از تمیز کردن پوست، از پنبه برای استعمال این مخلوط به ابرو استفاده کنید. این مخلوط را بر روی ابروهایتان بگذارید و صبح آن را با آب بشویید. قبل از رفتن به رختخواب، باید این نکته را هر شب انجام دهید تا به نتیجه دلخواه برسید.
11) دانه های شنبلیله : یکی دیگر از بهترین روش پرپشت شدن ابروها استفاده از سرم جادویی ابرو می باشد. ½ پیمانه روغن نارگیل و 3 قاشق غذاخوری پودر دانه شنبلیله را در یک ظرف بریزید. پس از جوش، در آن را گذاشته تا ده دقیقه بجوشد. اجازه دهید روغن سرد شود، سپس سرم را بر روی پوست قراردهید. آن را در بطری نگه دارید و دور از دست نگه دارید.  قبل از شستشو، آنرا برای مدت 1 ساعت روی ابرو نگه دارید. این روش را روزانه اعمال نموده و مقدار باقیمانده ماسک را می توان تا حدود 1 هفته تا 15 روز در یخچال نگهدارید.
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

تنظیمات

اشتراک گذاری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم