هیدرودرمی چیست و چه تفاوتی با میکرودرم ابریژن دارد؟

نوشته شده در تاریخ2 سال پیش
دوست داشتن0

هیدرودرمی چیست؟

رشد صنعت و فناوری روی افزایش سلامت انسان‌ها تأثیر زیادی دارد. انواع تجهیزات و روش‌های پزشکی باعث می‌شود تا کارها ساده‌تر و ارزان‌تر شود. هیدرودرمی نیز یکی از این نوآوری‌ها در زمینه بهداشت پوست است. این شیوه‌ی درمانی یک فناوری کارآمد برای حذف سلول‌های خشک و مرده از لایه‌ی بیرونی پوست محسوب می‌شود. در هیدرودرم ابریژن هم‌‌زمان با تزریق هیدرو سرم، مطابق با نیاز پوست از مواد دیگری نیز استفاده می‌گردد.

درمان با این فناوری بسیار پیشرفته، از طریق تحریک هم‌زمان جریان گردش خون و غدد لنفاوی انجام می‌گیرد. برای لایه‌برداری ساده‌تر و ساخت پوستی سالم و درخشان، هنگام هیدرودرمی آب و ماده لایه‌بردار ترکیب می‌شود. افراد داری پوستِ حساس با انتخاب این روش، تجربه‌ای راحت و آرام خواهند داشت. زیرا در هیدرودرم ابریژن، لایه‌برداری از یک میزان خاص بیشتر نخواهد شد.

هرفردی با هرنوع پوستی می‌تواند به سراغ این شیوه برود. هیدرودرم ابریژن توانایی مقابله با پیری، لک، تیرگی خشکی و چربی را دارد. با کاهش میزان چربی و گرفتگی منافذ پوست، بافت آن نیز تازه می‌گردد.

از این روش می‌توان به عنوان یک درمان اولیه مشکلات پوستی استفاده کرد. پس از انجام آن، صورت میزان بیشتری مواد مغذی (مانند ویتامین) دریافت می‌کند.

از مزایای هیدرودرمی نیز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کاهش خطوط و چین‌وچروک‌های ریز در صورت
  • جوان‌سازی و بهبود بافت پوست صورت
  • باز شدن منافذ پوستی
  • نرمی و لطافت چهره
  • درمان اسکار جوش و کاهش میزان آن

روش انجام هیدرودرم ابریژن

برای درک تفاوت میکرودرم با هیدرودرم، باید ابتدا با روش انجام آن‌ها آشنا شویم. به همین منظور در ادامه به شیوه‌ی انجام هیدرودرمی می‌پردازیم.

  1.  آب با سرعت مافوق صوت روی پوست اسپری می‌شود. این کار به حذف سلول‌های مرده و امکان آبرسانیِ عمیق کمک می‌کند.
  2. دستگاه پاششِ آب ملایم، منافذ پوست را از انواع آلودگی، مواد سمی و باکتری پاک می‌کند.
  3. فرایند بالا ببین ۱۵ تا ۲۰ دقیقه طول خواهد ‌کشید. به همین دلیل در میان آن، می‌توان به آب انواع مواد معدنی و ویتامین را نیز افزود.
  4. در ادامه نیز گردش خون در پوست صورت افزایش می‌یابد.

هیدرودرمی ابریژن چیست

بررسی تفاوت میکرودرم با هیدرودرم

تا این‌جا دانستیم میکرودرمی و هیدرودرمی چیست. پس از آشنایی کامل با این دو مقوله، حالا به بحث اصلی خودمان یعنی تفاوت میکرودرم با هیدرودرم رسیده‌ایم. به طور خلاصه باید گفت که هیدرودرمی روشی تازه‌تر و ساده‌تر است. کلیت هردو شیوه یکسان است. با این حال هیدرودرم ابریژن ملایم‌تر و البته مؤثرتر خواهد بود. زیرا استفاده از آب پرفشار و مواد معدنی، به اثربخشی آن می‌افزاید.

آیا می‌توان گفت کدام یک از این دو مورد بهتر است؟ جواب این پرسش بسیار شخصی خواهد بود. همان‌طور که در بخش‌های قبل نیز گفتیم، برخی افراد اجازه میکرودرمی ندارند. اگر نیز پوست حساسی دارید و نگران آن هستید، هیدرودرم می‌تواند گزینه‌ی بهتری برای شما باشد.‍

همچنین میکرودرمی می‌تواند برخی بیمارهای پوستی از جمله آکنه‌ها و لک‌های عمیق را تشدید کند. در این موارد نیز هیدرودرم ابریژن گزینه‌ی بهتری خواهد بود.

از نظر مراقبت‌های پس از لایه‌برداری هر دو شیوه وضعیت مشابهی دارند. به دلیل حذف لایه‌های پوست باید از نور مستقیم آفتاب اجتناب کنید. همچنین به استفاده از مرطوب‌کننده و نوشیدن میزان زیاد آب نیاز خواهید داشت.

از دیگر مسائل مهم در این زمینه تعداد جلسات مورد نیاز است. هر ۳۰ روز یکبار پوست مجددا لایه‌ای جدید می‌سازد. در نتیجه برای دریافت نتیجه‌ای مطلوب، باید بین دو تا چهار هفته یکبار، مجددا لایه‌برداری را انجام دهید. با این حال تعداد نهایی جلسات به نوع مشکل شما بستگی خواهد داشت.

شاید با وجود مطالعه بخش‌های بالا باز هم به نتیجه نرسیدید. پس برای انتخاب بین هیدرودرمی و میکرودرمی، نیازمند مشورت با متخصص هستید.

هیدرودرم چیست

لیفت هیدرودرمی

 

لیفت هیدرودرمی درمانی برای بالا کشیدن پوست و جوانسازی چهره با تحریک عضلات است.

در عمق، عضلات نشاط خود را مجددا به دست آورده و موجب زیبایی و جذابیت چهره می شود، لیفت هیدرودرمی مانند یک جلسه بدنسازی ملایم برای عضلات صورت عمل می کند و به این ترتیب طراوت را به پوست شما باز می گرداند.

در پایان درمان شما حس خواهید کرد که پوست شما بسیار نرم تر، صاف تر و محکم تر شده است که همگی از مشخصه های جوانی است و همه این ها را بدون جراحی و تزریق به دست خواهید آورد.

این روش به عزیزانی که هایفو انجام داده اند برای ماندگاری بیشتر لیفت توصیه می شود .

لیفت هیدرادرمی درمانی است که منجر به جوانسازی پوست صورت می شود.

هیدرودرمی چیست

ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

تنظیمات

اشتراک گذاری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم