تاثیر نور درمانی بر روی پوست و صورت

نوشته شده در تاریخ2 سال پیش
دوست داشتن0

نور آبی تا عمق کمی نفوذ می کند و خاصیت ضد التهابی و ضد میکروبی دارد. استفاده از نور آبی در درمان اختلالات خلقی، افسردگی فصلی و اختلالات خواب تاثیر گذار است و ساعت بیولوژیک فرد را به وضعیت نرمال در می آورد. همچنین در امور مرتط با زیبایی پوست نور آبی پرکاربرد است.

نور قرمز تا عمق بیشتری نفود می کند و در بهبود گردش خون، بهبود زخم، ترمیم پوست، درمان بیماری رزاسه،‌ کاهش درد و التهاب استفاده همی شود.

 

نور درمانی برای پوست

• نور درمانی با اشعه مادون قرمز

برای تولید اشعه مادون قرمز از لامپ های حرارتی استفاده می کنند. این روش با طول موج های مختلف انجام می شود و اثرات بیولوژیکی آن یعنی افزایش سرعت متابولیسم و افزایش گردن خون باعث درمان زخم های ایجاد شده در ماهیچه ها و استخوان ها می شود. 

همچنین از این اشعه برای گرم نگه داشتن نوزادان در بخش های ویژه نیز استفاده می شود.

 

 نور درمانی با اشعه ماورای بنفش

نور درمانی با اشعه ماورای بنفش شامل سه نوع مختلف است که در درمان بیماری های اگزما، ویتیلیگو، پسوریاسیس و یرقان نوزادان و... موثر است.

 

نور درمانی برای پوست

اقدامات پیش از نور درمانی

تاثیر نور درمانی در افراد متفاوت است و حتی ممکن است نتیجه ای از آن نگیرید اما انجام برخی کارها می تواند نتیجه نهایی را بهتر کند. پیش از نور درمانی به این نکات توجه کنید:

 

نور درمانی برای بهبود افسردگی نیز موثر است

 

از جمله دلایل تاثیر گذار در انتخاب نور درمانی می توان به این موارد اشاره کرد:

• این روش درمانی عوارض جانبی کمتری نسبت به سایر روش ها مانند دارو درمانی دارد.

• تمایلی به استفاده از داروهای درمانی به دلایل مختلفی مانند بارداری ندارید

• قصد دارید دوز یا مقدار داروهای ضد افسردگی را کاهش دهید. (بدون مشورت پزشک اقدام نکنید)

 

تاثیرات استفاده از نور درمانی برای اختلالا خلقی فصلی نیازمند مطالعات بیشتری است اما با توجه به کم عوارض بودن این روش افراد بسیاری از ان استفاده می کنند. اما استفاده از این روش برای درمان افسردگی غیر فصلی و سایر اختلالات روانی مانند افسردگی اساسی، افسردگی دو قطبی یا افسردگی پس از زایمان تاثیر بهتری دارد و اثر ضد افسردگی ملایم اما امیدوار کننده ای در مراجعین مشاهده می شود.

 

همچنین درمان اختلال ریتم شبانه روزی خواب یا تنظیم ساعت بیولوژیک بدن از دیگر کاربردهای این روش هستند. همچنین برخی از افراد اشاره کرده اند که قرار گرفتن در معرض نور چراغ هایی که در مدت کوتاهی قبل از بیداری آنها روشن می شوند (شبیه سازی سحرگاه) تاثیر مثبتی در انها داشته است.

تاثیرات نور درمانی ممکن است پس از چند روز الی دو هفته مشاهده شوند.

 

نور درمانی برای پوست

 

ماسک ال ای دی نور درمانی چیست؟

شادابی پوست و درخشش آن با ماسک صورت ال ای دی، از جدیدترین و بهترین روشی است که می توانید با استفاده از آن رویای داشتن پوستی زیبا و جوان را به حقیقت تبدیل کنید. ماسک ال ای دی، بر روی صورت، به طور ثابت قرار می گیرد و نیازی نیست از دستتان برای نگه داشتن آن استفاده کنید.

ماسک ال ای دی، یک روش ترکیبی است که با تغییر 7 رنگ نور آن می توانید تمامی مشکلات پوستی خود را حل کنید این ماسک قابلیت تغییر رنگ را دارد که هر کدام از رنگ ها برای جوانسازی، از بین بردن چین و چروک، روشن کننده، رفع قرمزی و التهابات پوستی و ... بسیار مناسب و تاثیر گذار است.

استفاده از ماسک ال ای دی، نشانه های پیری را کم کرده و گردش خون را افزایش می دهد همچنین بافت های پوست را محکم می کند و باعث نابود سازی جوش ها می شود. در اینجا می خواهیم جدید ترین و عالی ترین ماسک طلایی ال ای دی نور درمانی را به مشتریان عزیز سایان سنتر معرفی کنیم.

نور درمانی بر روی پوست

ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

تنظیمات

اشتراک گذاری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم